0
0Clio0 0
   pretraga    0
home facebook twitter
GRAL
KLEPSIDRA
POLIS
AGORA
IMAGO
ARS
NOTNA IZDANJA
CD edicija
MONOGRAFIJE
MULTIMEDIA
MARKETING I MENADZMENT
OPSTANAK
MUSEUM
BIBLIOTEKA PLUS
DIDAKTA
ČASOPISI
MARKETING I MENADZMENT septembar 2001
POSLOVNA ETIKA
POSLOVNA ETIKA

Prevela sa engleskog Svetlana Stefanov

Priredili Bil Bein i Džon Dramond

Likovna oprema Nikola Kostandinović
Broširani povez, latinica. 
F 12 x 20.5, S 272


status
rasprodato


   



o knjizi

Zašto se poslovna etika našla na vrhu poslovnih tema? Zašto menadžeri imaju problema kada se bave ovom temom? Kako će poslovna etika preoblikovati kompanije sutrašnjice?
Ova i još mnoga druga važna pitanja našla su se u ovom zborniku tekstova vodećih svetskih stručnjaka iz oblasti poslovne etike, stvarajući tako literaturu za menadžere i studente postdiplomskih studija. Uputstva predstavljaju kombinaciju praktičnih saveta napisanih na osnovu iskustva stečenog radom. Diskusije i pitanja o poslovnoj etici u ovoj knjizi su od ključnog značaja za biznis. 

o autoru
Džon Dramond je generalni direktor Integrity Works, britanske vodeće konsultantske firme u oblasti primenjene poslovne etike. On je urednik - saradnk Business Ethics - a European Review i koautor dela Dobro poslovanje – vodič za korporacijsku odgovornost i poslovnu etiku. Takođe, nalazi se na čelu kuća Communications Works Ltd. i Creme Prevention Consulting Ltd
Bil Bein se bavi istraživanjem u oblasti poslovne etike, povremeno predaje i kandidat je za doktora filozofije na Managment School, na Imperial College u Londonu. Magistrirao je na Roterdamskoj školi za menadžment, na Univerzitetu Erasmus. Takođe je i iskusan inženjer u oblasti naftne industrije. 



postojeći komentari (0)

tvoj komentar

ime
email
sva polja su obavezna. email neće biti vidljiv na sajtu.



preporuka za dalje čitanje
APOKALIPSA I MARKETING
APOKALIPSA I MARKETING
Robin Farli
DIREKTNI MARKETING
Robin Farli : DIREKTNI MARKETING
Marina Marković
POSLOVNA KOMUNIKACIJA treće izmenjeno i dopunjeno izdanje
Marina Marković: POSLOVNA KOMUNIKACIJA treće izmenjeno i dopunjeno izdanje
Andžela Haton
PLANIRANJE U MARKETINGU
Andžela Haton: PLANIRANJE U MARKETINGU
tagovi: marketing moral
Korpa

 
knjiga: 0
dinara: 0,00
• newsletter
• forum
blog
press
login
username
password
Registracija
NAJČITANIJE
1 Daron Asemoglu, Džejms Robinson
ZAŠTO NARODI PROPADAJU
2 Mark Tompson
IZVOD IZ KNJIGE ROĐENIH
3 Anita Vulfolk, Malkom Hjuz, Vivijen Volkap
PSIHOLOGIJA U OBRAZOVANJU II
4 Danijel Koen
HOMO ECONOMICUS – (Zabludeli) prorok novih vremena
5 Džon Banvil
DREVNA SVETLOST
afrika balkan beletristika biografija esej evropa film hrišćanstvo istorija italija kritika kultura likovna marketing multimedia muzika politika privatni psihologija religija roman sociologija teorija umetnost vizuelna čovek španija
jubilej
PARTNERI
Srpsko narodno pozoriste u Novom Sadu Narodno pozoriste RS
Beogradsko dramsko pozoriste Bitef teatar
Nova iskra Muzej Republike Srpske
Akademija umetnosti, Beograd